Artur Roguski

Artur Roguski

Social Media Expert

Pracę z mediami społecznościowymi rozpoczął w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywał już jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product manager w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media manager w Edipresse Polska (marki VIVA, Wizaż.pl i Party). Obecnie head of social media w agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda (marki Żubr, Castorama, Schleich).

Przez blisko 6 lat pracy w mediach przez jego ręce przewinęło się tysiące tekstów, grafik i materiałów wideo. 

 

Od 6 lat zaangażowany w inicjatywę Czwartkowych Spotkań Social Media (blisko 20 prezentacji w 8 miastach w Polsce). Prelegent na licznych konferencjach dotyczących marketingu internetowego. Wykładowca na studiach podyplomowych na Politechnice Białostockiej na kierunku marketing internetowy, Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii im. Leona Koźmińskiego. Członek rady programowej Forum IAB 2018, magister psychologii o specjalizacji media i reklama. Autor bloga Whysosocial.pl.

Prywatnie fan piłki nożnej oraz whisky.

Od królewskiej zastawy do niespełnionych marzeń dziewczyn na Instagramie

 

„Influence marketing istniał od zawsze. Pierwsze osoby i firmy, które podjęły takie działania odnosiły olbrzymi sukces. Wszystko zmieniło się w 2010 roku gdy na scenie pojawił się Instagram i dał możliwość ekspresji każdemu, kto czuje taką potrzebę.
Podczas prezentacji odpowiem na pytanie jakie mechanizmy psychologiczne stoją za siłą influencerów, czy każdy może zostać influencerem oraz gdzie działania na ścieżce zakupowej powinniśmy umiejscowić influencer marketing.”