Dorota Woźniczka

Dorota Woźniczka

Social Media & Influencer Specialist

Dorota Woźniczka, specjalista od social media i influencer marketingu z blisko pięcioletnim doświadczeniem. Obecnie związana z warszawską agencją Social Tigers.  Przygodę z digital marketingiem zaczęła na stanowisku grafika / fotografa, szybko rozszerzając kompetencje o umiejętności związane z social mediami oraz Influencer marketingiem. 

 

Ze środowiskiem Influencerskim ma styczność od 2014 roku, początkowo z poziomu blogera. Niecały rok później została współorganizatorem jednej z kluczowych konferencji dla twórców internetowych – Blogotok, organizowanej w Kielcach. 

 

Posiada doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu Klientów w zakresie social media i influencer marketingu, z branż: gastronomicznej, usługowej, beauty, fashion oraz lifestyle. Pracowała m.in. dla marek: North Fish, sieci centrów handlowych Atrium oraz marek kosmetycznych z koncernów: Pierre Fabre, Allergan, Orbico, Dax i Oceanic.

Czy marki potrzebują Influencerów – ROI w Influencer Marketingu

 

„Podczas prezentacji odpowiem na pytanie czy współpraca z Influencerami rzeczywiście się opłaca, czy jest to tylko chwilowy „hot trend”. Case study: zestawię realne wyniki sprzedażowe z kampanii Influencerskiej i innych, mierzalnych działań sprzedażowych. 

Dodatkowo, odpowiem na pytanie jaką formę współpracy wybrać płatną czy barterową oraz na co zwrócić uwagę w rozmowie z Klientem.