Natalia Łowicka

Natalia Łowicka

Atelier Natalia Łowicka

Fotograf, kreator treści wizualnych Natalia Łowicka Content Creator, właścicielka studia fotografii portretowej Atelier Natalia Łowicka .

Pracowała przy sesjach komercyjnych, tworząc zdjęcia reklamowe i produktowe dla marek, głównie z branży mody i beauty. Doświadczenie budowała też podczas pracy jako asystentka studia fotograficznego w Rzymie. Wielokrotnie publikowała swoje fotografie w magazynach w Polsce i za granicą. Ma na koncie także dwie okładki: dla magazynu Make-up Trendy i Akademia Paznokcia.

 

Laureatka konkursów fotograficznych, m.in. międzynarodowego konkursu dla portrecistów The Portrait Masters Image Awards. W 2018 fotografie Natalii można było podziwiać w Białymstoku podczas jej pierwszej wystawy fotograficznej „Dream in Rome”.

 

Prezencja online i media społecznościowe są jej pasją, która rozwijała się równolegle wraz z rozwojem jej biznesu fotograficznego. Z jednej strony dostarczając innym markom spersonalizowane treści wizualne za pomocą zdjęć, z drugiej, tworząc content do własnych mediów społecznościowych.

Jak zachwycić swoją marką tworząc spójne kampanie z influencerami?

 

„Publikując treści w social mediach chcemy budzić zainteresowanie, przyciągać, zachwycać, zachęcać do lajków, komentarzy, a docelowo – sprzedawać nasz produkt. Oprawa wizualna i jej spójność jest bardzo ważna. Zanim wgłębimy się w treść i dodatkowe informacje o produkcie, o pierwszym wrażeniu zadecyduje najpierw grafika czy zdjęcie. Można sobie wyobrazić, że zabałaganiony profil nie będzie dobrą wizytówką. Jakie więc treści wizualne tworzyć? Jak wykorzystać spójność marki współpracując z influencerem? Czy fajne fotki to jedyny typ kreacji, jaki może zaproponować influencer? Kiedy potrzebna jest profesjonalna sesja, a kiedy wystarczą nam zwykłe fotki z telefonu? Jak może wyglądać udana współpraca z fotografem? Na te i inne pytania odpowiem podczas prezentacji.”